.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
3 انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در احکام جداگانه‌ای سه مدیر این دانشگاه را منصوب کرد.
به گزارش شمال به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، محمد مهدی ناصحی در حکمی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را منصوب کرد.
براساس حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران، فرزاد بزرگی عضو هیئت علمی دانشگاه به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در ارتقای اورژانس‌های بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی این دانشگاه منصوب شد.
در این حکم اهتمام به ساماندهی و ارتقای شاخص‌های اورژانس پیش بیمارستانی، ساماندهی و ارتقای شاخص‌های اورژانس هوایی، رعایت مقررات و انضباط  اداری، پایش مستمر از پایگاه‌های اورژانس منطقه، تقویت آموزش‌های علمی و عملی پرسنل آن حوزه، پیگیری اتمام ساخت و راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس منطقه، پیگیری ردیف‌های متمرکز بودجه‌ای وزارتی در آن حوزه، پیگیری اجرای کامل مصوبات سفر رئیس جمهوری در آن حوزه، تعامل سازنده درون و برون بخشی از مدیرکل جدید مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواسته شده است
.   * غلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد


در حکمی دیگر از سوی محمد مهدی ناصحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران فرهاد غلامی به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران منصوب شد. ناصحی در حکمش به غلامی آورده است: اهتمام به ارتقای شاخص‌های اورژانس بیمارستانی، رعایت مقررات و انضباط  اداری، پایش مستمر از بیمارستان‌های منطقه، ساماندهی اجرای طرح پزشکان تمام وقت و پرداخت متمرکز کارانه، ارتقای شاخص‌های سلامت گروه‌های پرخطر، اجرای طرح بهره‌وری پرستاران، پیگیری برای تجهیز و راه‌اندازی تخت‌های ویژه بیمارستانی، تقویت اجرای طرح حاکمیت بالینی، پیگیری ردیف‌های متمرکز بودجه‌ای وزارتی در آن حوزه، پیگیری اجرای کامل مصوبات سفر دولت در آن حوزه، ارتقای شاخص‌های نظارت بر درمان دانشگاه و تعامل سازنده درون و برون بخشی از مواردی است که از معاون جدید حوزه درمان خواسته شد. 


  * انتصاب رئیس دانشکده پیراپزشکی ساری 

در حکم دیگر از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران، هوشنگ اکبری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی مازندران به عنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی ساری منصوب شد. در این حکم آمده است: بهره‌گیری از تجارب اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارشناسان ذی‌ربط و سایر حوزه‌های مرتبط از مواردی است که باید به آن توجه شود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

طاهري 3 آبان 1390
اين پستها همه از سوي نماينده ساري تعين ميشود شايد فرجي حاصل شود ودوباره راي بياورد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.